woensdag 5 oktober 2016

Inkijkexemplaar Handpoppen haken

Vanmorgen kreeg ik het leuke nieuws dat mijn boek 'Handpoppen haken' naar de drukker is gegaan. Wooow, wat is dit spannend zeg. Mijn eerste boek komt eraan!



Vandaag kon ik dan ook het inkijkexemplaar online zetten. Je kan het hier inzien.

Daarnaast kan vanaf vandaag het boek ook besteld worden via Bol.com. Ik kan natuurlijk niet op tegen de super service van Bol.com. Mocht je het leuk vinden om een gesigneerd exemplaar van mijn boek te ontvangen? Dan kan je het boek natuurlijk ook op mijn website bestellen.

Veel plezier met het inzien van het inkijkexemplaar! :)

Groetjes,
Stefanie

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat!! Ook al kan ik soms niet op iedereen reageren, ik lees ze met enorm veel plezier :)

Liefs,
Stefanie